Styling na Liberty skuteru se svodi na ulepšavanje samog skurera. Pošto je opšti izgled prepoznatljiv u Vespa stilu, samo izbor boja i raznih sitnica mogu dati lični pečat.
Ručno napravljen auspuh od prohroma, pored lepog izgleda pruža potpuno drugačiji zvučni efekat, naravno i performanse su takodje poboljšane.
Igra svetlima, led diode ugrađene u prednje i zadnje žmigavce kao i u far daju zanimljivi efekat u noćnoj vožnji!
Na Liberty se mogu ugraditi retrovizori od Gillere Runer, koji daju malo sportskog šmeka. Mali problem predstavlja različiti ugao postavljanja na ta dva motora tako da se mora izvršiti mala korekcija ugla. Pošto učvrstite retrovizore na svoja mesta, pogledajte u odraz ogledala, ako ne možete pomeranjem ogledala da obuhvatite situaciju iza leđa mora se zakriviti vrat retrovizora koji je od plastike. To se može uraditi tako što sa velikim fenom zagreva plastika, ali pažljivo da se ne bi deformisala prevelikom temperaturom a kada omekša samo se rukom zakrene za određeni ugao i malo sačeka da se ohladi.
Ako na motoru, zbog sportskog izgleda, skinete veliki blatobran, onda točak dosta prska po leđina vozača. Jedno od rešenja je da se napravi dodatni nosač za tablicu koji bi smanjio prskanje.
translated to the languages
Zanimljiva kombinacija boja, instrumental tabla je ofarbana u belo i daje elegantnu notu. Plastike oko table su prvo premazane plastik prajmerom i potom farbane na klasični način.
Pošto je točak od aluminijuma moguće je lepo ispolirati površine. Ovde je obod felne ispoliran do visokog sjaja a ostali delovi ofarbani. Ivica se lepo sija a kompletan točak postaje unikatni deo .
Usisnik vazduha koji je bio napravljen od rebara, zamenjen je metalnom mrežicom u stilu sportskih modela.
Dekla ili poklopac varijatora je od livenog aluminijuma i može se lepo ispolirati do visokog sjaja. Postupak poliranja je opisan na sajtu, a posao je vrlo pipav, ali je zato efekat primetan.